Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Då var det dags igen

Publicerad 2012-10-20 23:03:00 i Allmänt,

Anledningen till min smärta kommer från en sjukdom som heter reumatism. När jag var yngre led jag (bokstavligen) av Juvenil Spondulit, den försvann i ca 6 år men den har nu återvändt. Nästa vecka ska jag till doktorn och se vilken vuxen variant av reumatism jag har. Hoppas även på att fån nån medicin för detta. Ont i benet och vänster handen. Kylan biter hårt. tagit ett varmt bad samt hållt mig aktiv hela dagen. Får göra om allt imorgon igen men tror ej att det kommer hjälpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela