Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Lycklig tjej

Publicerad 2012-10-21 23:46:38 i Allmänt,

Insett först nu att jag har ett riktigt fantastiskt liv (bortsett från lite ledproblem) Jag har ett jobb , inte världens bästa men jag trivs och kan prestera vid varje pass. Jag har ett underbart förhållande med en av världens finaste killar. Jag har suveräna vänner och även de som är bland de nyaste är toppen personer som jag inte vill tappa kontaken me. Min familj är lite splittrad men jag kommer överens med dem allihop, ibland var för sig men jag ser mig själv som det jobbiga, klänniga klistret som håller fred med alla och försöker hindra allt från att splittra samman. Men som med alla familjer är det komplicerat och tar lång tid att förklara. så det får bli en annan gång. Borde kanske sova just nu men arbetar kvällskiftet imorgon så jag kan njuta av lite TV tid samt spela lite Diablo3. Ett hel grymt spel som jag är lite beroende av.

Men poängen med att jag började skriva var att jag är lycklig. Jag trivs med allt i mitt liv, hade svåra perioder med att inte passa in i högstadiet och periodvis gymnasiet. Gör mig en kopp te och njuter av en perfekt period i mitt liv som jag hoppas aldrig tar slut.
Hörs senare folket i cyberspace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela