Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Mår inte bra

Publicerad 2013-04-26 07:54:03 i Allmänt,

Har ju inte haft en lätt graviditet. Allt från kräkningar till lågt blodtryck och svimmningar som det är nu. Tur att jag ska till barnmorskan idag. Ska även till vanliga vårdcentralen tidigare på dagen.

Att få upp sitt blodtryck är ingen lättmatch, det är motion som gäller. Men rör jag mig i längre sträckor så blir jag så yr och på gränsen att svimma. Livet är inte lätt när jag är gravid men jag gör allt jag kan för att bli bättre för mig och den lille krabaten inuti mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela