Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Verkar bli hemma ett tag

Publicerad 2013-04-26 20:31:20 i Allmänt,

Mitt blodtrycksfall gått upp men inte tillräckligt så om 1vecka ska jag träffa min doktor för sjukskrivning, barnmorska tvekade inte en sekund gällande det och jag skulle inte tillbaka till jobbet förrän jag träffat doktorn.

Jag som är en väldigt rastlös person kommer ju klättra på väggarna, så det lär bli en del knasiga inlägg. Nej nu ska jag göra lite mat och fixa med en överraskning till min fina kille <3 trevlig helg på er :)

Är inte så stor än men jag växer sakta men säkert och krabaten sparkar på :)

Kommentarer

Postat av: Filippa

Publicerad 2013-05-01 01:37:05

Wow! Du kommer bli en supermamma!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela