Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Shopping

Publicerad 2013-08-23 23:57:10 i Allmänt,

Idag åkte jag och hjärtat iväg mot barnens hus. Butikskedjan har gått i konkurs och började med en utförsäljning för 2 dagar sen. Kan ju lungt säga att det var mycket folk även idag. Det var tomt på de flesta hyllor och det såg ut som en hord elefanter dragit förbi. Hittade ingen vi ville ha så vi gick därifrån.

Men hittade lite små presenter på rusta. En till katt som fyller 7 nästa lördag, till min brorsdotter som blir 8 i oktober och lite annat skoj. Sen hittade vi även en julklapp till min andra brorsdotter i en annan butik :)

Blev även storhandling för månaden idag, köpte första paketet blöjor. Känns udda, bra men udda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela