Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Ut

Publicerad 2013-08-16 22:00:13 i Allmänt,

Valde att gå på en promenad. Kändes inget kul att bara sitta hemma och se på tv, kunde inte gå ut till hjärtat då jag fortfarande känner av doften. Men det är inte hans fel, det är sånt man får räkna med. Sen är jag lite extra känslig nu med tanke på hur lite tid av graviditeten som är kvar. Viktigast är att han har kul med sina grabbar. Har satt mig i en lekpark för och tar det lite lungt, ska snart traska vidare igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela