Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Ens dejt

Publicerad 2013-12-13 22:26:13 i Allmänt,

Idag var pappa barnvakt och jag tog med mig Kenny in till stan för att se på hockey :)
Väl inne i stan beslutade vi oss för att strunta i hockeyn och tog en promenad istället. Vi vandrade i Kungsträdgården och fick se Luciakorteget, vidare in i gamla stan och sedan in mot city. Vi hamnade på en bar och drack gott och bara umgicks. 

När vi väl kom hem hade det mesta gått bra. Loke hade vart lite gnällig men annars snäll :) duktig kille :)

Kenny har slocknat och Loke är pigg som en mört. Kvällen har vart kanon och väldigt trevlig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela