Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Fel av mig

Publicerad 2013-12-11 12:19:48 i Allmänt,

Inte nog med att jag trodde att det var onsdag igår men jag hade helt fel på vecka. Jag trodde att idag var som vilken dag som helst och att jag inte skulle komma på något att göra men så tittar jag i kalendern och ser att jag har föräldragrupp idag och att imorgon ska Loke få sin 3-månaders spruta. Och här trodde jag att det var nästa vecka. Dags att packa ihop allt, ut med vagnen och iväg mot mötet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela