Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Handlat lite till

Publicerad 2013-12-30 16:06:35 i Allmänt,

Även idag bar det iväg ut på äventyr. Då det är nyårsafton inorgon behövde vi handla några få saker. Ingredienser till 3 rätters menyn som är komponerad, champagne till tolvslaget och till desserten och sen ville grabbarna ha en öl eller två. 

Jag ansvarar för desserten. Champagne pannacotta med jordgubbsgele. Pannacottan står i kylen och stelnar .) 


Jag älskar julen mer än nyår fast det är alltid kul att fira det nya året. Vi har valt att inte köpa några raketer öven iår för även om det är fint är det inte så bra :) men tomtebloss har jag ett paket så jag kan ha lite flashigt på nyår. Tomtebloss låter inte så ny ner som raketer så inga vovvar eller katter bör bli skrämda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela