Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Onsdag

Publicerad 2013-12-10 13:38:26 i Allmänt,

Det är svårt att hinna med julbakning när en liten Loke vill vara nära och busa. Behöver ju liksom två händer när jag ska baka både lussebullar och pepparkakor så jag får vänta tills han somnat. Lär bli midnattsbakning som gäller. 

Men dagen är fylld med ärenden och då är det lättare om Loke är på bra humör :) kommer bli en hel del lek och skoj också, Loke älskar att ligga i sitt babygym och att man skakar med den stora skallran. Blir så glad när han är glad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela