Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Överaskning

Publicerad 2013-12-05 12:47:35 i Allmänt,

Härom dagen bestämde Kenny att Loke skulle ge julklappar till sina gudföräldrar, toppen idé tycker jag :) gudfar var lätt att hitta något till men dessvärre lite svårare till gudmodern. Men idag hittade vi något som jag tror går hem :)

En annan överraskning var snön idag :D mer snöblandat regn men än dock snö :) wohoo!!!! Vintern är så mysig med snö :)

Inhandlade lite mer julkort idag som ska skickas i helgen så de anländer lagom efter andra advent. Då borde folk fått lite julkänsla, annars delar jag gärna med mig :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela