Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Varför inte

Publicerad 2013-12-09 09:00:41 i Allmänt,

Har en del att göra idag :)

Besök hos gynekolog på morgonen sen åker jag med Veronica till stan och letar julklappar. Vill hitta den perfekta till Kenny <3

Men det absolut bästa med idag är att jag är utan Loke. Missförstå mig rätt nu jag äskar Loke av hela mitt hjärta och vill vara varje vaken stund med honom men jag behöver en liten tid för mig. Tid då jag fpr vara jag och göra vad tusan jag vill. Jag är så tacksam för att jag har Kenny och att han alltid finns dör och avlastar mig när det behövs :) så härligt glad :)


Men nu bär det av på äventyr :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela