Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Vilken dag

Publicerad 2013-12-29 21:12:25 i Allmänt,

Idag har det hänt mycket :)

* Fick sovmorgon då Kenny tog morgonmatningen

* Månadens storhandling med allt från blöjor till vildsvin 

* Packa upp alla varor 

* Brorsarn kom över för spelkväll

* Pappa kom över och lämnade lite flyttkartonger

* Hemmagjorda hamburgare och sen en massa spel

Och nu är jag parkerad i soffan och tittar på sällskapsresan, Kenny har serverat lite kanelbullar och julmust, vilken pärla!

Loke har vart lite gnällig på kvällen men det är okej, är svårt att spela brädspel och leka med Loke men tillsammans löste vi det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela