Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Något positivt om försäkringskassan

Publicerad 2013-01-25 19:27:55 i Allmänt,

Fick idga brev från försäkringskassan...
 
- Huvudet började snurra
- Svetten började rinna
- Handflatorna klibbiga
 

Får inte så ofta brev och försäkringskassan är sällsynt. Nervös som jag var öppnade jag och till min förvåning kommer de göra en utbetalning till mig. Lite komplicerat om varför men lite extra kosing trillar in den 8e. Alltid trevligt, det hamnar rätt på sparkontot.
 
Nu ska jag ta tag i min torrhosta och se till att hjärtat äter innan han ska jobba natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela