Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Förvärkar

Publicerad 2013-07-19 18:52:50 i Allmänt,

Idag har jag tagit det lungt med småtjejerna. Målat lite t-shirts och så.

Åkte sen till Ikea med mamma och började känna konstiga pulserande smärtande kramper i sidorna. Det gick ner över ryggen och nedre delen av magen. Förvärkar. De har börjat avta nu och det lugnar ner sig. När jag äntligen tar det lungt så verkar det som om lillkillen vill ut, knasboll. Ligger på soffan och chillar lite, tror inte det kommer ut någon bebis idag så jag tar det chill på soffan så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela