Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Förvärkar?!

Publicerad 2013-07-12 13:07:22 i Allmänt,

Okej nu börjar sammandragningarna bli lite intensivare, lätt tryck neråt. Blev hemskickad från jobbet.

Är inte redo för prematur... Än så länge är det ca 30-25min emellan och de håller inte i så länge. Men jag får väl hålla lite koll. Man vet aldrig. Tror inte han kommer idag, ska försöka slappna av och ta det lungt, äta lite och se vad som sker. Bricanylen har inte hjälpt än, borde kicka in snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela