Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Gah

Publicerad 2013-07-11 07:01:39 i Allmänt,

Efter en tuff kväll på jobbet var det skönt att åka hem. Dessvärre så var det em nedriven kontaktledning som stoppade pendeltåget mellan ca 6 stationer och min var självfallet i mitten. Tåg ersattes med ersättningsbuss. 1 buss hade dykt upp efter 30min, de hade fler på väg men ingen tid om när.

Så det blev att leta alternativ väg hem, taxi var ingen möjlighet för min del. Är lite taxirädd plus att jag inte hade kortet med mig. Blev att ta tunnelbanan, byta 2ggr sen ta en buss som stannade vid kyrkan en bit hemifrån. Slutade 21 , hade tågen gått som de skulle hade jag vart hemma kvart i 22. Men jag var hemma 23.16 ish istället. Väldigt trött och utmattad då jag stressat upp under resan hem. Någon timmes sömn och nu mot jobbet igen för idag börjar jag öppning.

2 pass kvar sen semester igen. Yay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela