Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Gravid under sommaren

Publicerad 2013-07-08 08:48:48 i Allmänt,

Har klarat mig bra hittills men än har inte stora värmeslaget varit. Försöker hålla mig till svala platser eller ha en kall dricka eller varför inte en glass nära tillhands.

Mina händer och fötter svullnar till men svullnaden går ner när jag blir svalare. Magen börjar bli tyngre och min rygg håller än så länge. Vet att det är många som får problem med ryggen, jag är glad att jag har klarat mig bra hittills.

Nej nu ska jag hoppa på tåget mot jobbet. Solen skiner, vinden blåser och humöret är på topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela