Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Hemma

Publicerad 2013-07-25 08:22:08 i Allmänt,

Kom hem för någon dag sen och har bara njutit av att vara hemma :) tapetseringen blev riktigt bra :D

Igår så packade vi upp allt smått vi packat ner, satte upp alla tavlor igen, drog nätverkskabeln i nyinköpt och nyuppsatt kabelränna. Tur att pappa var här och hjälpte till.

Har även monterat lillkillens byrå och säng. Vet att det är lite tidigt, 56 dagar kvar till BF, men katt behöver vänja sig vid möblerna och då passade det väldigt bra att montera direkt efter allt jobb med tapeterna. Vi lägger inte in madrassen eller täcke och så i sängen förrän han är här :) nu ska jag upp och göra lite frukost

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela