Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Inni goes outie

Publicerad 2013-07-26 22:07:47 i Allmänt,

Jag har alltid haft en inåtgående navel. Nu pressas den it av lillkillen och det är en av de saker som verkligen stör mig. Älskar att ha en som går in och nu putar den liksom ut. Knäppt jag vet och borde inte irritera mig på det men det gör jag. Ser fram emot när den förhoppningsvis går tillbaka till normal :)

Bild på navel just nu, lite inåt men står jag upp så börjar den puta ut :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela