Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Jul. 14, 2013

Publicerad 2013-07-14 14:34:33 i Allmänt,

Imorgon åker jag återigen ner till ön för lite semester. Så idag står tvätt på schemat. Packa är nog bra att göra med. Sen så ska jag hjälpa hjärtat tömma bokhyllorna då de behöver vara så tomma som möjligt. Han kommer tapetsera om i hela lägenheten medan jag är borta så då underlättar det om möblerna inte väger mer bly än nödvändigt.

Nej nu ska jag gå och hämta den sista tvätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela