Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Lördag

Publicerad 2013-07-13 19:44:18 i Allmänt,

Idag har inhandling av alla tapeter, verktyg, lim och annat nyttig skett. Hämtade även ut den babysitter mamma köpt till lillkillen. En svart/grå sak med en lekbåge på och man kan enkelt byta leksakerna. Jag kommer nog byta ut dem då jag gärna vill ha lite mer färg på det hela men sittern är kanon.

Fortfarande ont i magen men det är långt emellan alla sammandragningar så jag är inte orolig just nu i alla fall.

Sitter just nu ensam i köket. Hjärtat och hans grabbar är ute vid grillen men då vi har potatis på spisen så kan jag inte lämna den. Lite musik spelas, ölen är kall och det finns vatten i kranen till mig. En helt okej lördag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela