Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Med barn och även med barnvagn

Publicerad 2013-07-10 08:54:04 i Allmänt,

Så då är jag inte bara med barn utan även med barnvagn. En Emmaljunga classic sports 2009. En helt fantastisk vagn! Lätt att göra mindre, super enkel att ändra från ligg- till sittläge. Hjulen eller snarare däcken är kanon.

Förutom vagnen så fick vi med extra däck, parasoll, mjuklift,myggbett, regnskydd, däckskydd m.m så jag är total nöjd. När vi rullade hem vagnen var det en konstig känsla då den var tom, snart är den inte det utan snart ligger det en liten parvel i vagnen. Nu ska jag bara leta upp en vagnmobil av något slag och kanske en frän filt som han kan ha i den ;) men jag är super nöjd med denna vagn so far!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela