Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Morgonstund har blogg i mun

Publicerad 2013-07-09 09:02:27 i Allmänt,

Har insett att jag bloggar som mest på morgonen, oftast när jag är på väg till jobbet. Ganska behagligt att sitta i solen på perrongen och blogga lite. Idag är en extra spännande dag för idag ska vi troligen köpa en barnvagn.

Barnvagnar är kostsamma saker och jag är väldigt anti-barnvagn få jag finner dem mest i vägen men jag har insett att jag kommer behöva en. Vi har kollat ett par månader nu på både nya och begagnade vagnar av olika märken. Igår hittade jag av en slump en riktig fin vagn av märket Emmaljunga och den befinner sig 10minuters gångväg ifrån oss.

Så ikväll efter jobbet ska vi dit och titta men mest troligt köpa den :) men man ska alltid kolla först :)

Det börjar bli mer verkligt nu, han är snart här. Har köpt en hel del kläder till honom men det är först nu när man köper något större som en vagn som det hela börjar bli mer verkligt. Jösses!

Nej nu rullar tåget in så vi hörs av lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela