Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

På väg hem

Publicerad 2013-07-07 17:29:25 i Allmänt,

Då var man på väg hem efter en varm dag i stora staden. Hade en trevlig dag och filmen lone ranger kan verkligen rekommenderas!

Lillkillen gillar också bio, eller i alla fall när det är musik. Tror den höga musiken når fram till honom för då är han som mest aktiv. Så jag antar att han gillar den, han kan ju lila väl hata musik. Det märks nog sen när han är född :)

Det är varmt med stort V och jag var väldigt glad över den svala biosalongen :) nu ska jag åka tåg hem till hjärtat och umgås med honom lite innan han åker iväg och jobbar natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela