Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Vårdcentralen

Publicerad 2013-07-30 20:02:52 i Allmänt,

Mår inte så bra. Feber, kallsvettig och allmänt hängig.

Gick till vårdcentralen och en massa prover togs. Väntar nu på svar.

Åkte ut på en runda discgolf, klarade 18hål och slog mitt personbästa.

Kommer hem och det regnar. Är ordinerad vila och borde ligga på soffan men inte jag inte. Passade på när det ändå regnar och har bakat lite över 70kanelbullar. Har riktigt ont i benen nu men det var värt det. Bullarna är utsökta :D

Nu kan jag lägga mig på soffan och ta det lungt, har inte ork för något annat nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela