Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Allt blir inte som man tänkt sig...

Publicerad 2013-06-18 16:53:17 i Allmänt,

Älskling jobbade ju natt igår så han behöver sova på dagen. Jag underhöll mig själv med frukost och sen genom att se på film :) men när filmen var slut var det fortfarande för tidig för honom att vakna så jag tog min bok och satte mig ute i solen. 20minuter senare kommer hjärtat ut.

Då har katt rusat in och avgrundsvrålat i hans öra för att jag gått ut och hon fick inte följa med. Så nu tar han en liten tupplur och jag får se till att stanna inne.

Katt är en innekatt som älskar att gå ut 1m och sen stanna. Men om hon inte får komma ut så jamar och jamar och jamar hon för att släppas ut. Men vi släpper inte ut henne när hon vill utan det sker ytterst sällan som hon ens kommer ut.

Fick precis info från mamma att hon fyndade en hel hög kläder till lillkillen. Åker ner till min mamma på lördag så jag ser fram emot att se allt :D sen finns även bror , svägerska och brorsbarn 5minuter därifrån och jag lär säkerligen vara där en hel del med om de inte har alltför mycket annat inbokat :)

Nej nu ska jag sitta tyst i soffan och läsa vidare i min bok så hjärtat får sova vidare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela