Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Gubbdagis

Publicerad 2013-06-04 15:16:14 i Allmänt,

Min bror flyttar på torsdag och jag och hjärtat ska hjälpa till. Hjärtat har idag tagit chansen att uppgradera sin verktygslåda. Förutom en helt ny låda blev det en massa små verktyg som "är bra att ha".

Är lite jobbigt att släpas runt i en butik med massa verktyg, det luktar gammalt gummi och det är bara gubbar överallt. Men är det gubbdagis så är det.

Bild på nya lådan men lite verktyg i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela