Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

I sjukstugan

Publicerad 2013-06-20 12:34:06 i Allmänt,

Hjärtat har ingen feber längre men har rosslig hals med slemmhosta. Jag har feber och knasig hals.

Lagom skoj nu innan midsommar men som hjärtat säger. Alkoholen imorgon tar död på de sista bacillerna. Men jag vet inte hur mycket min hallonsoda kommer att döda, knepigt värre ;)

Idag gör vi inte många knop utan tar det bara väldigt lungt. Hjärtat tar sig en tupplur och jag läser och katten ligger och snarkar bredvid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela