Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Min älskling tar hand om mig

Publicerad 2013-06-09 18:32:50 i Allmänt,

Somnade av utmattning från paniken imorse. Hjärtat kom hem några timmar senare och höll om mig.
Jag gick upp för dagen och började dona med tvätt och annat hushållsarbete. Hjärtat fick sova.

Sen började åskan igen. Sprang in i sovrummet och tårarna rann. Hjärtat hade vaknat av åskan och förstod vad som hände. Jag har tur som har honom, han kan få mig lugn i vilken situation som helst. Han höll om mig och fick mig att känna mig mindre rädd och mer trygg.

Han fick somna om sen igen för att han behöver sova, min älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela