Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Trött.Sliten.Lantluft

Publicerad 2013-06-23 00:29:52 i Allmänt,

En mycket trött och sliten Elin kryper nu ner i sängen. Har spenderat kvällen med att uppdatera, återställa och lära mamma hennes nya iPhone. Vi har kommit en bit på vägen med lärandet och återupptar lektionen imorgon med inriktning på ITunes och en iPhone kopplad till datorn.

Luften på Öland är mycket renare än i Stockholm och jag märker att kroppen saknar sin dagliga dos med avgaser. Lär somna gött inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela