Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Mar. 26, 2013

Publicerad 2013-03-26 18:25:27 i Allmänt,

Idag har jag vart hos doktorn (behövde kolla upp en feber) och sen fick jag beskedet att jag måste vila. Sitta still och ta det chill, inte riktigt vad jag gillar men jag antar att det är bäst :)

Men då jag gillar att vara aktiv så blev det till att gå till centrum och köpa lite nytt foder till katt. Katt har mjällat ett tag nu så lite vetegrodd extrakt och nytt foder som verkade gå hem ska hjälpa med pälsen. Hon håller ju på att byta från vinter till sommarpäls nu med men mjället har hållt på ett tag. Så då känns det bra att kunna skämma bort henne med lite extra bekvämligheter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela