Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Mycket gjort

Publicerad 2013-03-09 18:30:48 i Allmänt,

Idag var en sån där extra vårig dag. Så på med läderjackan, solbrillorna och snygga skorna och in mot stan. Pojkvän och pappa hängde såklart med. Dåligt var det men fortfarande kallt så det blev akutshopping i form av en mössa ;) sen blev det även medeltidsmuseet och en härlig rundvandring på NK och Gallerian.

På bild är den nu inslagna presenten till brorsdottern som fyller år i början av april. Känns skönt att bara ute i god tid :)

Kommentarer

Postat av: ADARAS.se

Publicerad 2013-03-10 16:01:28

Vill du tävla om grymma sminkprodukter och samtidigt hjälpa mig vinna en tävling? Skulle betyda såååå mycket om du stöttar mig
http://adaras.se/2013/march/naglar-i-eurovision-song-contest-anda.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela