Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Något särskilt med helg

Publicerad 2013-03-17 09:48:08 i Allmänt,

Även om jag jobbar denna helg är det ändå helg. Igår gick jag på bio med hjärtat, bror och syster. Filmen Oz - The great and powerful var helt underbar. Bra effekter, bra komedi och det var ett rent nöje att sitta och titta på den :D

Idag börjar och slutar jag lite senare men jag är snart hemma igen. Tiden flyger verkligen förbi, förstår knappt att 2012 är över och att vi kommit in en bra bit på 2013 nu ;)

På bild: hittade något fluffigt för ett tag sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela