Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Andas ut

Publicerad 2013-05-15 11:07:15 i Allmänt,

Då var jag klar hos doktorn och kan andas ut. Blödningarna jag upplevt är normala och har något att göra med livmoderhalstappen. Kramperna är sammandragningar och har fått medicin på det. Yrseln är inte bra men jag ska försöka arbeta i alla fall annars så går jag höra av mig.

Känns så mycket bättre nu när jag fått höra att allt är bra och att jag inte ska oroa mig. Nästa vecka ska jag till barnmorskan och få lyssna på lillkillens hjärtelag :) Nu ska jag hem och andas ut och höra av mig till jobbet :) humöret blev bättre idag.


Skönt att veta att min lillkille är okej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela