Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Fokusera på annat...

Publicerad 2013-05-26 15:46:43 i Allmänt,

Goda nyheter är att en av mina bröder äntligen fått en egen lägenhet och flyttar dit inom 3 veckor. Ännu bättre nyheter är att jag får hjälpa honom med att välja möbler och allt möjligt. Så tidigt på morgonen idag begav det sig till Ikea för att provsitta soffor, hitta rätt madrass , välja rätt arbetsstol och massa småfix. Han köpte ingenting idag men han har nu en lång lista på allting så han kan köpa sen :) jag passade på att inhandla en ny lampa till köket :)

Att hjälpa brorsan hjälper mig fokusera på annat än geishas bortgång och det faktum att jag inte ska köpa möbler till lillkillen än. En bra distraktion helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela