Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Fredag

Publicerad 2013-05-17 16:28:47 i Allmänt,

Idag är en blandad dag, började dagen med en mardröm kring kejsarsnitt. Allt som kunde gå fel gick fel och jag var alldeles ensam. Hjärtat befann sig i väntrummet med öl , chips och en fotbollsmatch. Tur att det bara var en dröm.

Sedan har det vart en bra dag, solen skiner och jag har suttit utomhus ett tag :)

Hjärtat har vaknat efter ännu en natts arbete och vi har hunnit med en promenad och stannat till för glass. Vet inte varför men jag älskar när vi går på promenad. Bara njuta av vädret , varandra och prata en massa strunt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela