Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Lördag

Publicerad 2013-05-25 15:25:12 i Allmänt,

De senaste dygnen har vart ovanliga. Åkte igår på dagen för att ha ska skor till mig och en ny sax till köket.

Blev 1 sax. 3 par skor till mig, 1 tröja till mig, 2 par byxor till mig, 2 par skor till hjärtat, 2 par shorts tills hjärtat, 3 tröjor till hjärtat och 5 par strumpor till hjärtat. Många butiker och kassar senare njöt av en lunch på Max.

Kommer hem och får reda på att geisha (familjehunden som bott hos mamma de senaste åren) behövde åka till veterinären. Efter lite röntgen och prover visar det sig att hennes buk är fylld med var , bölder samt tumörer. De kan operera men det var oklart om det ens skulle hjälpa. Det bästa för geisha var att somna in och så fick det bli...
5 1/2 år fanns hon och var stöd för alla och nu behöver hon inte vara sjuk längre utan kan springa fritt och må bra <3

Så lite (läs mycket) nedstämd blir man såklart, men livet efter operationen hade inte vart värdigt och hon hade fått lida mycket mer så det bästa var verkligen att hon fick somna in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela