Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Shopping och tacos!

Publicerad 2013-05-14 20:55:40 i Allmänt,

Idag stod shopping på schemat. När jag bytte sängkläder igår tyckte jag att min ena kudde var lite väl äcklig och synlig så jag kastade den och var då i behov av en ny :)

Väl på Ikea så kände hjärtat att handlade vi en kudde åt mig kunde han också byta ut en kudde, täcken blev det också nya + ett nytt set med lakan. Farligt att gå på Ikea.

Även om det var kul och så mådde jag inte bra, kunde gå några meter men behövde sen sitta ner för att jag blev så yr. Magen har gjort ont en del idag men inte så intensivt som det gjort tidigare. Har en läkartid imorgon så det känns ganska tryggt. Lillkillen sparkar på, inte så mycket action idag men det kommer nog ikväll sen :)

Nu ska jag hjälpa hjärtat i köket med lite tacos :) enkelt, gott och mättande :D


På bild är de plagg som hjärtat vakt ut till lillkillen, inte frivilligt så han tog mest det första han såg men ändå. Nu har han också varit med att skapa lillkillens garderob :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-05-14 22:41:34

Läckra kläder

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela