Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Söndag

Publicerad 2013-05-26 15:56:53 i Allmänt,

Första man gjorde idag var att att gratta mamma på mors dag. En dag som jag nästa år kommer kunna fira för mig, det stör mig inte lite att hjärtat får 1 dag mer än mig då lillkillen är född när fars dag sker iår ;P

Sen kom regnet och man blev lite nedstämd. Men hjärtat piggar upp och han fick presenter av mig när han vaknade idag :) då jag ändå var på Ikea med bror min så smet jag in på Dressman och utökade hjärtats garderob lite :)

Nu blir det till att fixa mat, jag är hungrig!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela