Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Föräldragrupp

Publicerad 2013-11-13 19:17:40 i Allmänt,

Idag var första mötet med föräldragruppen. Vi var 5st och det var en del familjer som saknades. Var väldigt skönt att prata av sig och prata med fler föräldrar, var ingen i min ålder men massa i Lokes ;)

Loke var trött och skrek högt till en början men lugnade sig sen och sov en stund :) när han sedan vaknade fick han ligga på mattan med flickorna och då skulle han minsann impa på tjejerna och rullade från rygg till mage. Men det är skönt att föräldragruppen kommit igång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela