Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Torsdag

Publicerad 2013-11-21 10:10:39 i Allmänt,

Loke vaknade vid 5, snoozade till halv 8. Sen väcktes Kenny och mina två killar gick upp och gosade till tv:n. Idag har jag en lång lista på saker jag vill göra och jag hoppas hinna med det mesta. Är en ganska tråkig lista men den är viktig.

- Göra klart allt till tårtan så den bara kan monteras imorgon.
- Städa hela lägenheten 
- Gärna hinna med en tvätt
- Spela lita assassins creed 4 (rolig grej)
- Göra rent den fruktade kattlådan 


Får se vad som görs idag annars måste det mesta göras senast imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela