Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Första natten ensam

Publicerad 2013-10-02 18:46:29 i Allmänt,

Inatt är första natten som jag är ensam med Loke. Första natten hemma vill säga och inte på BB. Kommer säkert gå galant men det känns ändå lite nervöst. Men jag har inget att vara nervös över :) Loke är en snäll pojke som endast gnäller när han har en dålig dag eller sovit för lite. Så länge som han är mätt och har en torr blöja är han en riktigt glad liten grabb :D 

Just nu sover han sött i soffan med jacka på då jag har fönster öppna för att få in lite ny luft i lägenheten och det blir svinkallt inne. Men det stör inte Loke så länge som han har det bekvämt och sin ko. Han har även en anka som han gillar, och en nalle, en omnom, en giraff (som katt älskar), en donkey kong, en elefant och en färgglad mask. Hittills ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela