Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Kris?

Publicerad 2013-10-31 00:02:00 i Allmänt,

Just nu försöker jag finna mig själv eller snarare jag försöker hitta tillbaka till min stil. Hade inte mycket till stil innan men just nu har jag väldigt svårt att tycka om mig själv i mina kläder. Kroppen har förändrats så mycket efter graviditeten och håller fortfarande på att landa. 

Men det här med att klä sig är svårt. Jag vill inte klä mig som den stereotypiska mamman men sen vet jag inte om vad jag ska ha på mig. Jeans och T-shirt funkar i och för sig men det känns inte som jag.  Det är där Kenny kommer in. Han får mig att spendera pengar på mig (något jag sällan gör), han säger hur bra jag ser ut i kläderna jag har och kläderna jag köpt. Han får mig att känna mig bra i allt jag har på mig, även mjukisbyxor. Han är min klippa i allt <3

Så med ett par nya byxor och något nytt par skor så ska jag nog kunna klura ut hur jag vill se ut :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela