Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Lördag

Publicerad 2013-10-05 09:36:23 i Allmänt,

En härlig fredag följs av en förhoppningsvis härlig lördag. Loke ska bada, vi ska ut långt med vagnen och sen ta dagen som den kommer. Kenny kom hem vid 5 igår efter en hel del nattklubbande så jag fick ta stora lasset med Loke. Hade räknat med att Kenny skulle vara hemma runt 2-3 tiden så han kunde tagit en matning så jag får komma ikapp i sömn men så blev inte fallet. Jag får försöka hitta tiden att vila nu under dagen. 

Kommentarer

Postat av: Marie, mamma till Leon

Publicerad 2013-10-05 16:28:46

Pumpar du ut mjölk så Kenny kan mata eller äter Loke ersättning? Minns att du skrev nån gång att du har en släkt med amningsproblem så jag blev bara lite nyfiken :)

Svar: Producerade mjölk i 2 dagar sen var det slut så Loke får bara ersättning numer. Hade jag producerat hade jag pumpat så Kenny kunde Mats med :)
Elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela