Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Tisdag?

Publicerad 2013-10-08 10:45:33 i Allmänt,

Lite svårt att hålla koll på veckodagarna nu. Men jag är ganska säker på att det är tisdag idag :)

Har ont i mina armar, nya muskler som bildas och jag hinner inte riktigt vila. Natten var lugn och skön. Loke vaknade vid 3 och sen vid 7 och somnade direkt efter lite käk. Han får ersättning då jag slutade producera. Så han blev en flask-bebis iallafall. Var ju inte helt oväntat men jag hade hellre sett att jag kunde producera så han inte skulle få ersättning. 

Funderar på att åka någonstans idag. Vart vet jag inte men någonting vill jag hitta på ;) är ju fortfarande jag även om jag har Loke. Och jag är en rastlös person ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela