Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

En bra natt

Publicerad 2013-09-16 08:42:35 i Allmänt,

Inatt har jag fått sova en hel del. Loke sov 23-3 och jag från 24-3 då jag hade lite medicin att ta vid midnatt. Sen från halv fyra däromkring så sov vi till halv åtta. Riktigt lyx och jag känner mig väldigt utvilad.

Har träningsvärk i båda armar. Muskler som håller på att bildas. Jobbigt men bra. Har även ett snyggt blåmärke efter infarten de satte i handen på mig. De missade först så de satte om den i samma hand så jag har två märken, men ömt är det. Fast all smärta i världen är värt det, allt för min familj. Kenny <3 Loke <3 Katt <3 


Syns kanske inte så bra men den stora mörkare fläcken är inte smuts, det är ett blåmärke. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela