Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Fläkt

Publicerad 2013-09-11 10:38:57 i Allmänt,

Nu har hantverkaren varit här och gjort sitt, var tydligen köksfläkten som skulle bytas ut. Med den vi hade innan kunde man ställa kryddorna på själva fläkten men den nya är rundad på toppen för att se snygg ut. Så jag får komma på något nytt ställe för dem :) 


Lillkillen är aktiv och flyttar runt där inne. För varje rörelse skapas en våg av magsyra vilket ger mig halsbränna. Självklart vill jag att han rör på sig men jag skulle gärna slippa halsbrännan. Men jag kan inte få allt här i livet, mycket men inte allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela