Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

När allt blir fel....

Publicerad 2013-09-03 19:00:20 i Allmänt,

När man spenderar en hel dag med att ha ett hemma spa. Letar upp de snyggaste plaggen man har i garderoben som passar, sminkar sig och fixar håret. När man sen får ett "kan vi ta det på fredag i stället?" när man tänkt möta upp någon i stan efter någon jobbat och umgåtts med kollegor. Det är då alla hormoner slår slint och man finner sig själv i soffan och tårarna bara rinner. Något som är helt logiskt och självfallet kan man göra det på fredagen istället blir istället helt fel och känslan av värdelöshet slår in.

Tur att min någon är den bästa i världen och tvingar in mig ändå, helt ovetandes allt jag gjort tidigare på dagen. Han vet att jag är crazy och får mig alltid att le igen. Livet med min någon är perfekt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela