Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Tisdag

Publicerad 2013-09-24 21:59:34 i Allmänt,

Nu är tisdagen nästan slut.  Har hunnit med en hel del. Tvättat, handlat, promenerat, betalt räkningar och bjudit pappa på middag. Har även myst med Loke och tagit det lungt. 

Nu på kvällen så tog Kenny hand om Loke så kunde jag passa på att ta en dusch. En härligt varm dusch och så gjorde jag rent runt snittet med. Har ingen känsel på själva snittet men runt omkring är det lite ömt. Sen hjälpte Kenny mig med att kolla snittet så allt såg okej ut och satte på nya strips för att hålla ihop det. Är en del på snittet som inte läkt ihop ordentligt ännu.



Loke och jag idag <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela